רשתות חברתיות באינטרנט

ברוכים הבאים ל-OmniPresent. חיפשת רשתות חברתיות ומצאת אותנו בקלות? אנחנו יודעים איך לקדם גם את המותג שלך כך שיבלוט מעל כולם.
רשתות חברתיות באינטרנט

צור קשר

דוא"ל:

שם:

טלפון:

הודעה:

רשתות חברתיות באינטרנט

רשתות חברתיות באינטרנט ואנחנו: איך רותמים את הרשתות החברתיות להצלחה של הארגון?

עולם כמנהגו נוהג – למה דווקא רשתות חברתיות?

הפילוסוף הידוע ג'ורג' סנטיאנה טען ששיחה יותר מהכול נועדה לספק את הדחף של בני האדם לדבר… האדם מטבעו הוא יצור חברתי, שאוהב לדבר, לשתף ולהימצא בקרבת האחר. טבעו האדם לא השתנה, בטח שלא בעשרות השנים שחלפו מאז אותה אמרה של סנטיאנה. אז מה כן השתנה? כניסתן של הרשתות החברתיות לעולמנו הפכה את מלאכת השיתוף לקלה יותר מאי פעם: לא צריך יותר מציוץ קטן אחד (בטוויטר) או לייק אחד בפייסבוק כדי להגיע לאלפי גולשים. עד כמה משמעותי השימוש בשיווק ברשתות חברתיות באינטרנט להצלחת מאמצי השיווק שלכם? מאוד, ולא רק במונחי חשיפה. תהליך החלטת הקנייה מושפע במידה רבה מהמלצותיהם של חברים ומכרים – מה שהופך את הרשתות החברתיות לממליץ האולטימטיבי, לטובה או לרעה. הנה מספר עובדות חשובות שכדאי לדעת על שתיים מהרשתות החברתיות המובילות ברשת. 

פייסבוק: רק תלחצו על הלייק

מיליוני גולשים ישראליים (ומאות מיליונים מסביב לעולם) משתמשים בפייסבוק מידי יום והופכים אותו לכיכר העיר המודרנית. אך מבין כל התוספים והאפליקציות שמציעה פייסבוק, הבאז סביב כפתור הלייק פשוט מסרב לשכוח. הכפתור מוטמע ביותר מ2.5 מיליון אתרים חיצוניים ומגדיל (על פי נתונים שמפרסמת פייסבוק) את התנועה לאתרים שבהם הוא מוטמע בלמעלה מ 300% – ולא בכדי. בכל פעם שמשתמש לוחץ על כפתור הלייק, 130 החברים שיש לו בממוצע מקבלים על כך עדכון בעמוד הראשי (הניוז פיד) שלהם. איך מפיקים את המרב מהפייסבוק לתועלת הארגון? מתמקדים ביצירת תוכן איכותי שיעניין את קהל היעד, משתפים בתמונות ובסרטונים. כדי ליצור מחויבות ארוכת טווח של קהל היעד למותג יש לעדכן את הדף או הפרופיל באופן שוטף. שיווק ויראלי בפייסבוק, יותר מהכל, מתחיל ונגמר בתוכן מעניין ורלוונטי עבור קהל היעד שלכם.

טוויטר: ציפור הצלחה

בשונה מפייסבוק, טוויטר מאפשר הפצת עדכונים קצרים שאינם עולים על 140 תווים. מה זה נותן? מסתבר שהרבה: לטוויטר עשרות מילוני משתמשים ברחבי העולם ולפי נתונים שמפרסמת חברת המחקר EDISON, יותר ממחצית מהמשתמשים הפעילים עוקבים אחרי חברות ומותגים. באמצעות טוויטר אפשר לחבר את קהל היעד למותג, ולא פחות חשוב – לעקוב אחר השיחה המתנהלת ברשת: מה אומרים עליכם הלקוחות? מהם הטרנדים החמים התחום? מה מתכננים המתחרים שלכם? כמדיה חברתית מובילה, טוויטר היא כלי מצוין לבחינת מידת ההתאמה של המוצר או השירות שאתם מציעים לקהל היעד שלכם.

מה יעשו הרשתות החברתיות באינטרנט לשירות או המוצר שלכם מבסגרת מאמצי השיווק באינטרנט?
זמן מעולה לפנות אלינו עכשיו!
זמן לא רע לקרוא גם על יחסי ציבור באינטרנט